Reklamációkezelés
A reklamációk gyors és hatékony kezelése elengedhetetlen a vevői elégedettség fenntartásához. Segítünk a belső, vevői és beszállítói reklamációk kivizsgálásában, dokumentálásában és lezárásában, akár 8D riport vagy más formátumok alapján. Célunk nemcsak a hiba megszüntetése, hanem a visszatérő problémák megelőzése is.
Új termék bevezetésekor vagy vevői kérésre gyakran szükséges a PPAP (Production Part Approval Process) dokumentáció elkészítése. Többéves tapasztalattal segítünk az elsőminta-jegyzőkönyvek, folyamatleírások, mérési jegyzőkönyvek és egyéb szükséges dokumentumok elkészítésében, hogy a beszállítói jóváhagyás zökkenőmentesen történjen.
PPAP dokumentáció
Folyamatfejlesztés
A hatékony és stabil folyamatok kulcsfontosságúak a versenyképes működéshez. Feltérképezzük a meglévő folyamatait, azonosítjuk a szűk keresztmetszeteket, és olyan gyakorlati megoldásokat javasolunk, amelyekkel időt, energiát és pénzt takaríthat meg. Tapasztalatunkkal támogatjuk az egyszerűsítést, szabványosítást és optimalizálást.
Ha hibás vagy gyanús termék került zárolásra, fontos a gyors és pontos válogatás a gyártás és a szállítás fenntartásához. Helyszíni támogatással vállaljuk a zárolt készlet technikai átvizsgálását, válogatását, dokumentálását, akár sürgős esetekben is – ezzel csökkentve az állásidőt és a selejt miatti költségeket.
Zárolt készlet válogatás
Javítás/utómunka
Ha egy termék kisebb eltérést mutat a követelményektől, sokszor költséghatékonyabb a szakszerű javítás/utómunka, mint a selejtezés. Helyszínen vagy saját kapacitással elvégezzük a hibák elhárítását – sorjaeltávolítás, felületjavítás, tisztítás, újramegmunkálás, rögzítések pótlása, jelölések pótlása –, majd 100%-os végellenőrzéssel és mérési jegyzőkönyvvel adjuk át a tételt. A javítási folyamatot előre megtervezzük és szükség szerint vevői jóváhagyással (munkautasítás, mintadarab, dokumentált ellenőrzési pontok) végezzük, teljes nyomonkövethetőséggel.